Categories
קידום אתרים

קידום אתרי נדל"ן

בחירת מילות מפתח

ראשית אנחנו צריכים לבחור את מילות המפתח המתאימות לאתר שלנו מכיוון שרוב משרדי התיווך עובדים באזור מסוים, מומלץ לשייך את מילות המפתח לאזור או לעיר מסוימת.

כלומר משרד תיווך הפועל באשדוד ועוסק במכירה והשכרה מומלץ שיבחר לקדם את האתר שלו במילים כמו: "דירות למכירה באשדוד" ו-"דירות להשכרה באשדוד".

יש שתי סיבות לכך: האחת היא שהקידום יהיה קל יותר והסיכוי להגיע לדפים הראשונים במנועי החיפוש גבוהה יותר, נכון שלוחות הנדל"ן הגדולים כמו יד2, winwin, הומלס והומלי מקדמים את הלוחות שלהם במילות מפתח יותר פופולארים, כמו "דירות למכירה" ו "דירות להשכרה" אבל המשאבים של לוחות נדל"ן אלה גדולים הרבה יותר. ובדרך כלל מחזיקים מחלקת קידום אתרים או חברת קידום העוסקת אך ורק בקידום האתר.

הסיבה השניה היא מיקוד, גם אם משרד תיווך באשדוד קידם את המילים "דירות למכירה" רוב הכניסות לאתר שלו יהיו חסרות ערך, כי לקוח המחפש דירה ברמת גן לא ימצא את מבוקשו באתר המוכר דירות באשדוד. בנוסף אנחנו (מקדמי האתרים), רואים היום שהחיפוש הופך להיות ארוך וממוקד הרבה יותר. ומנועי החיפוש יכולים לתת מענה גם לחיפושים אלה. יש לקוחות שמחפשים חיפוש אפילו הרבה יותר ממוקד כמו "דירות למכירה באשדוד במרינה " ויש כאלה שמוסיפים אפילו את שם הרחוב אותו הם רוצים.

ניתן לבחון איזה מילים כדאי יותר לקדם על ידי כלי מילות מפתח של גוגל שנותן לנו מושג איך קהל היעד שלנו מחפש ואיזה מהמילים פופולארי יותר "דירות באשדוד" או "דירות למכירה באשדוד".

בניית קישורים

קישורים הם אחד הדברים שעוזרים לנו לקדם את האתר שלנו. מנועי החיפוש רואים בקישורים כהצבעת אמון לאתר שלנו, כך ככול שיהיו לנו יותר קישורים הדרוג שלנו יעלה. כמובן שזה יעזור גם להביא תנועה ולקוחות לאתר. רצוי כמובן לנסות ולהשיג קישורים מאתרים בתחום הנדל"ן שאנחנו מקדמים את נדל"ן, אבל חשוב מאוד שהקישור שאותו אנחנו מקבלים יצא "מתחת" למילים אותם אנחנו מקדמים,
דוגמה: רצוי שהקישור יהיה ככה "דירות למכירה באשדוד". שימו לב שזה לא נכון לקבל קישור כזה: http://www.globushome.co.il

ניתן לקבל הסבר מפורט על בניית קישורים באתר שלנו בדף הקישורים
רישום האתר שלכם באינדקסים ממש לא יכול להזיק אז לרשותכם קישור למבחר אינדקסים בהם ניתן להירשם נכון זאת לא עבודה קלה אבל זה די שווה.

פרסום תוכן

מומלץ לכתוב מאמרים וכמה שיותר. זה יכול להיות מאמרי נדל"ן, על איך מוכרים או משכירים דירה או איך להכין דירה לפני מכירה. זה יכול להיות מאמר על שכונה או אזור מסוים בעיר שלכם, רצוי שחלק מהמאמרים יפורסמו באתר שלכם וחלק מומלץ לפרסם באתרי מאמרים שונים באינטרנט עם קישור לאתר שלכם. דוגמה ניתן לראות במאמר הזה של למה כדאי לפנות למתווך .

אופטימיזציה טכנית באתר עצמו

יש שתי דברים שעוזרים לרובוטים של מנועי החיפוש להבין על מה האתר שלכם מדבר, ולמי הוא פונה ואיזה מידע אנחנו אמורים לקבל במידה ונבחר להיכנס לאתר.
הראשון הוא <title>
מה שמופיע בפס הכחול למעלה כאשר נכנסים לאתר
והשני הוא <description>
מה שמופיע כאשר האתר שלנו מוצג בתוצאות החיפוש ונותן תאור על מה שיש האתר. במידה ובניתם אתר לבד או על ידי בונה אתרים, אתם צריכים לבדוק ולבקש תיקון במידה ופרמטרים אלה לא מכילים את מילות המפתח אותם אנחנו רוצים לקדם.

במידה ויש לכם אתר שנבנה ע"י הומלי אתרים השליטה על פרמטרים אלה נמצאת בידיים שלכם.
ניתן למצוא את הפרמטרים האלה בניהול אתר –> תפריט –> בצד שמאל, תמצאו כותרת של גוגל ומול כל דף את הקישור לערוך. כאשר נכנסים ניתן לערוך את הפרמטרים האלה לפי מילות המפתח אותם אנחנו מקדמים לדוגמה:
ה title צריך להיות משהו דומה לזה:
שם המשרד – דירות למכירה באשדוד | דירות להשכרה באשדוד
ה-description צריך להיות משהו דומה לזה:
״משרד תיווך צעיר ודינמי העוסק בשיווק נכסים, באתר תוכלו למצוא מבחר דירות למכירה באשדוד״.

דבר נוסף שתמצאו בניהול הוא את ה-keywords
כאן תוכלו להוסיף את כל מילות המפתח שאתם רק רוצים לדוגמה:
בתים, וילות, דירת גן, דירות גג וכו'. חשוב לציין כי המנוע החיפוש גוגל כבר לא מייחס חשיבות כל שהיא ל-keyword אך הוא עדיין נסרק ע"י מנועי חיפוש אחרים.

בהצלחה לכולם!